SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

dah giler meroyan

memang la bole giler meroyan aku ni.. bukan betul2 giler yer.. cuma gilerkan sesuatu amat aku idamkan.. huhuhu .. sedey tau.. tapi memang bole jadi giler meroyan kalau bende tu tak dapat aku miliki..

biasanyer asal thn baru je kita ada wishlist.. tapi aku tak.. ari2 ada je bende yg aku idamkan.. ahaaaa aku tak preknen yer.. perut nampak buncit tp bukan buncit yg ada org dlm tu.. ni buncit lain tau.. ini perut penuh lemak tepu.. lemak berkerim.. pendek kata lemak sesaje lah!

macam biasa.. keinginan tu bole dicapai dengan fulusss.. fuluss.. fulusss di mana kau fulusss.. aiii nuffnang bila ko nk kasi aku fulus ni.. wey klik.. klik.. klik la nuffnang haku tuh.. nnt aku klik korang blk yer! dan jangan segan2 tinggalkan jejak tau!

haiiii kalau aku kuarkan duit dalam tabung aku tu.. tabung aku pun macam kat bawah ni gak.. penuh duit syiling je! tapi duit syiling kat gambar bawah ni lagi banyak aku rasa dari duit syiling dlm tabung aku..



Tabung aku dah roper apa ntah.. ari ni masyukk.. esok aku dah korek! camne nak manyak ni.. duit kuar lebih byk dr duit masyukk.. Tu la org ajak masyuk Hai O kome x mau.. Org buat Uptrend kome benti.. org lain dah pakai kete beso awak tetap gak pakai kete kocik! nasib badan la labu!

wei bila aku nak kaya ni wei.. bila nak kaya ni..bila nak kaya niiiiiii!!!!!!!!!
Hai rasa macam tak bersyukur la pulak kan?? Ya Allah aku bersyukur dgn nikmatMu.. aku bersyukur walaupun keje cuma makan gaji.. awal bulan dpt duit.. ujung bln buat utang.. tp aku tetap kenyang.. aku tetap bole window shoping.. aku tetap bole gether2 ngan laki aku n anak2 aku.. ecececeh.. bunyi mcm sedey jek.. kuikuikui!

eh ni dah lari tajuk ni..

sebenonye aku kepingin bangat nak beli benda alah ni wey..

sila scroll down yea!!!!

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

taraaaa....!

ni la dia Nikon DSLR D90.. cukuplah yang D90 as beginner cam aku ni.. mane layak nak pakai yg professional punyer! Heeee aku harap bebeno la impian aku ni tercapai.. ekeke..


3 comments:

faiz said...

byk no duit syiling tu...wt tepon kt public phone ke...

stingray said...

humm.... aku pun suka kumpul duit syiling... sekarang dah penuh 2 tahung besar... normally aku akan bank-in bila dah penuh... dapat laa RM300+

Bulan 7-8 ni kot bank-in sebab nak beli exora

faiz said...

mne la tau kn...duit abis bli DSLR..