SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

ceria di pagi hari..

Selamat pagi..

Pagi tadi aku bangun kul 5.45, bangun je terus amik kemeja dan baju kurung yang nak digosok. Tengah2 menggosok aku dengar suara Kasih.. tak lama tu dengar dia main-main. Ishh baru kul 6, cepat betul anak dara aku ni bangun! Aku pun duduk je la diam2 dlm bilik gosok tu. Pastu tiba-tiba dia dok senyap je.. aku pun intai la.. masyallah.. reben bunga aku terjuntai dr dlm mulut dia! aku pun cepat2 la kuarkan dari mulut dia. Mujur la aku intai dia cepat, kalau tak... hazzzaaaabbbb!

ni la muka budak yg suka sangat masuk benda dalam mulut! Tak kira apa yg dia jumpa.. mesti nak masuk mulut! pening! pening! lantai kena sentiasa clear dr benda yg kecik2. takut tercekik je!

ni nak capai kamera yg aku pegang.


haha.. dah nampak dah gigi arnab dia!


abang dah siap mandi nak pegi umah pengasuh.. tengah tunggu mama dia plak siap! tapi mama dia plak sibuk amik gambo! ekeke!

tengokla tu.. sampai terbaring-baring tunggu mama dia siap! Adik tetap cool! ekeke!





No comments: