SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

saper tau setting kamera

Ada sape2 tak yang tau nak setting kamera. aku rasa kamera aku ni semakin kabur. tak terang macam masa baru2 beli dulu. Mana taknyer aku dok gatai tangan godek itu ini. last-last gini la gambo aku. ada sape2 tau tak? ajar la aku nk setting kameraku ini. Dah puas dok belek manual.. tp x jadi gak! uwaaaa!

nampak mesra alam je dua badik ni masa ni.. tapi bila si abang tengah bengang.. abis la tangan si adik kena pukul. si Adik ni pun pandai cari pasal.. asal Abang tengah diam, dia datang dekat si Abang tepuk kepala abang.. tak dapat kepala .. kaki abang haku ngap! ganas sungguh anak dara aku sorang ni! Abang pulak sememeh.. kena sikit dah melalak!


Nak cerita la kisah si Abang ni.. Adalah 2 minggu lepas kot.. aku lepak kat luar umah petang2 balik dr keje tu. Aku letaklah si Abang kat atas motor ayah dia.. si Adik plak kat belakang Abang.. tetiba plak la anak dara ku yg kecik molek ni dok tolak abang dia.. so jatuh la si Abang.. apa lagi melalak la anak bujang aku tuh! Pastu bila dah masuk umah.. dia ckp apa.. "mama.. bila abang dah beso nanti abang nak tolak adik dari atas motor plak!" bukan dia tunggu adik dia beso.. dia sendiri pulak tunggu dia beso!


Tu dia anak dara aku posing!

ni bila aku marah, dah pandai tunjuk jari telunjuk tu.. "ha ha.. mama marah!"

ye... pandai abg nyanyi.. tepuk tgn..!





1 comment:

Anonymous said...

[url=http://love.ebiteua.com/]секс в киеве[/url]