SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

Bengkel di UKM pada esok pagi...

Oooo esok adalah bgkel yg amat malas aku nk attend. Bengkel apa ke namanya.. Bengkel Latihan Projek Peritis Pembekalan dan Pelaksanaan Pembelajaran Tambahan di Telecenter. Fuhh jenuh nak menyebutnya!

Aku tak tau la utk apa bengkel ni pulak.. Harap2 pihak UKM atau EPU tak tnya aku la pasal bengkel e-tourism yg penah aku attended dulu. Satu hape pun aku tak buat! Muahahaha! Ada dua tanduk atas kepala aku..! Ada nampak?? Sape tak nampak.. tuttttt!!!! Ekeke!

Kalau la Azrin tak preknen.. memang aku soh dia je yg pegi! Bukan apa.. aku tak bole attend benda2 cam bengkel ke seminar ke.. aku mesti tertido punyerr..! Ada bukti tu masa e-servis kat Penang dulu. Kan Rin kan??? Ni ko punyer keje kan...

Lagipun esok adalah hari lahir aku yg ke 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334.. Aku nak candle light dinner kat ne ek?? Cis.. candle light dinner konon.. makan bawah cahaya bulan purnama lg romantic.. Uwaaa aku tak sukerr.. tak suker..! gelap..! aku lg suka mkn kat tempat terang. Nampak segala isi dlm mangkuk tu! Baru puas hati nk makan. Fikir! Fikir! Nak makan apa esok yerr... Ada cadangan???

Ok la.. karang dok karang.. mata pun naik stim.. bantal oh bantal.. di mana kauuuuu..????

Selamat petang semua.. daaaa.....

No comments: