SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

mengapa? oh.. mengapa??

hahaha..

lama kan aku menyepikan diri..

sebabnya.. diri ini terasa amat malas untuk melakukan perkara2 di bawah ini :

1) mengupdate blog.. akibatnye byk la kesah2 yg tak terkesahkan.. terkesah pun byk pada sahabat aku Jerin..
2) bekerja di PID yg semakin byk keje yg ntah apa2.. nak2 pulak skang dok ngan perisian AGE yg x memikirkan AGE aku yg still green ini... ekeke.
3) keje2 rumah terutamanya melipat kain yang dah membukit nk jadi gunung..
4) melayan kerenah anak2 aku yg semakin membuas..
5) menjaga penampilan diri.. uwaaaa.. aku semakin malas nk bergaya.. aku gi keje adalah hnya memakai pakaian2 yg old fashion..! ditambah plak ngan tak bergosok..! hnya memakai selipar..! tak memakai minyak wangi.. gincu.. mahupun bedak!.. Yang peliknye laki haku tak penah tegur kejelekan bininya ini.. Adakah kau menerima aku seadanya.. atau kau memang tak kesah.. atau kau buat2 tak kesah.. atau kau nak menjaga hati bini kau.. ataupun kau ada pompuan lain di luar sana.. jeng! jeng! jeng! Aaahhh, malas la aku nk fikir!
6) lagi..
7) lagi..
8) dan... malas nak taip lagi... muahahaha!

daaaa... tunggu aku rajin nak berkisah-kisah di blog yerrrr...

No comments: