SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

mood tetiba mai la pulak..

Assalamualaikum..

jengah je belog ni.. terus mood terguling guling sambil hentak kepala kat dinding.. mencik! mencik! mencik!.. Aku memang gila punye malas nak bersihkan segala mala sawang mawang beruang bagai yg penuh kat belog haku ni..

sejak menjak opismate aku ni resign mood nak cer cite kat belog terus hancuss.. bukan je blog saje yg jd bisu.. mulut aku pun jadi bisu gak.. tapi yg pasti aku senyum sorang2.. ketawa sorang2.. makan sorang2.. mujur je aku tak cakap sorang2.. kalu x kang ada plak orang cakap aku sewel.. jgn jd wel wel udah la..

dan sejak keje sowang sowang ni.. semua beban keje tertepek ataih kepala haku sowang gak.. aku la ngajo.. aku la nk handle bengkel, aku la wat report, aku la hapdet nota, aku la promo, aku la basuh tandas, aku la sapu, aku la mengemop, aku la mengelap.. aku la.. aku la..  aku la jugakkkk..  pahni gasak ko la sana.. report ntah ke mana.. nota ntah ke mana.. pang pung pang peng pak mustape..! hamik ko.. xde mood haku nak wat keje.. abih semua student tempiak lari.. mak suka nyahh..  relaks skit keje den.. klu tak den kerap meroyan la pahni weii..

byk lagi benonya nak meroyan kat sini.. tapi masa tak mengizinkan.. so sampai sini sahajalah bicara saya pada hari ini.. jika ada sumur di ladang, boleh kita menumpang mandi, jika ada umur yang panjang, boleh kita berpot pet lagi.. Ahaks.. mcm pemidato la pulak.. hahahaha.. wasalam.














No comments: