SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

haram j*d*h betul la!

Hari ini betul betul menguji kesabaran dan keimanan sungguh..kuat imanlah kunun..

Dari pagi tadi sampai la ni.. internet line betul betul menyakitkan jiwa dan raga. Satu hari aku tak masuk Cafe boleh rugi berjuta-juta lemon tau! Rugi woo .. camne aku nak bayar gaji semua pekerja aku tuhhh! Hamsapppp sapp hain! Abis semua customer dan pekerja mencarutkan aku! Cehhh.. marahlah kunun..! Macam real.. Real apa.. tak baik berdusta tau!

Hari ni aku kerja sowang sowang je.. tu yang rasa teramatlah bosan.. dengan internet haprak.. ngan takde keje nak buat.. Hah biar betul takde keje..?? Banyak keje tertangguh sebenarnya tapi biasalah orang tu kena tunggu mood baik punyer baru boleh buat.. kalau berbulan-bulan takde mood makanya berbulan-bulan la keje aku tak berupdate.. wakakakaka...! So sape nak join aku goyang kaki sambil dengar lagu pelbagai irama.. pop? dangdut? rock? jiwang??? meh semua pun ada.. manyak syokk woooooo...  yee haa! Dah bla.. bla... kang kena terminate plak! *** wink!



No comments: