SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

nak jadi mcm Ben Ashaari..???

Sape kenal Ben Ashaari???



Aku pun tak kenai benonyer.. ni baru nak berkenalan.. Aku pun tak sempat lagi nak jelajah blog dia ni.. almaklumlah aku kan FB addict.. dan.. suker banget main game! Bukak FB dr pagi sampai ptg sampai le ke malam pun aku tetap tegar! ngehngehngeh!

So dari sedikit bacaan aku.. Ben Ashaari pun seorang blogger macam kita.. tp yg pasti dia lagi senior dr aku la.. aku ni baru je tanam jagung.. tak bole nk celen dia.. dan dia juga pengasas Geng Blogger.. Hah mai la pakat join Geng Blogger.. aku dh daftar semalam. Sape nak join boleh la klik kat sini atau pun korang bole tgk sendiri website Ben Ashaari nih atau di sini yea!

hai mr ben.. i dh kasi promote u punyer website ni.. so kasi gegar sama belog haku ni la pulak..! ekekeke!


No comments: