SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

berbulu betul..

Pagi tadi baru masuk pintu pagar pjbt pos.. aku nampak satu kereta Myvi telah parking betul2 depan PID. Aku baru nak kuar kereta aku nampak budak dalam kereta tu melambai-lambai kat aku. Dalam hati aku dah agak dah mesti budak PID. Aku buat tatau je la. Aku pun terus kuarkan laptop dan aku punyer food dari kete. Tiba-tiba budak tu terpacul je kat belakang aku.. "Kak saya nak print".. Eiii sakit jiwa betul la ngan budak ni.. tak nampak ke aku baru sampai. Kalau ye pun ko tunggulah kejap. Aku ckp kat dia "awak nak print.. awak kenalah tunggu. Saya baru je sampai, kalau awak terjah nak masuk sekarang pun, awak kena tunggu juge. Komputer.. printer semua pun belum On." Budak tu "saya nak cepat kak". Eh eh budak ni.. sekarang ni baru pukul 8.15 pagi.. ko nak cepat ke.. nak apa ke.. ko kenalah tunggu.. lagipun aku masuk keje kul 8.30. Aku buka je pintu, dia terus serbu masuk gak! Eiii tak faham la kan perangai manusia ni. Ada tu kadang dok terketuk-ketuk pintu PID. Padahal kat depan pintu masuk tu ada tulis waktu rehat dari kul berapa sampai kul berapa.. buka kul berapa.. tutup kul berapa.. itu pun orang tak faham-faham jugak! Pelik kan..

Pastu buka internet.. takde connection pulak!

warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............

aku adalah sangat TENSION bila internet problem!

Satu hari ni aku tak bersiaran!

Bengang sama itu Telekom!


No comments: