SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

jeles sama Rehan

Muaahhahaha
tajuk entry mcm ada bau2 pengkhianatan kan..???
jangan salah sangka tau
takde dengki-mengki ngan Rehan tu..
cuma jeles je.. hehe..
aku jeles sebab dia rajin mem'baking.. meng'grill.. menge'steam.. segala mala me..men..meng.. menge la..

hahaha..
so malam tadi aku pun meng'grill' la
..Ayam Madu Bermayonis..
Mayonisnye tak nampak pulak..
terentung daaa..
tapi...
rasanya..
bab rasa merasa ni kena tnya laki aku
selalunya klu aku masak apa2 resepi baru.. aku msti tnya laki aku dulu camne rasanya..
tapi malam tadi belum sempat aku tanya pape
laki aku kata sedappp..!
Lulussss..! muahahahaha..
biasala kan.. kang kalau kata x sedap..
bini dia mogok tau!

Sayur tu pulak aku steam je (aku guna sayur baby sawi, bunga kobis + kcg bendi)
pastu curah sos apa ke nama aku tatau la..
sos tu aku just tumis bawang putih.. buh halia sikit.. pastu boh sos tiram ngan kicap sikit nk bg itam.. pastu buh tepung jagung nk bg kuah tu pekat.. then aku curah kat atas sayur tu..
rasanya..
..pun mabeles..
kihkihkih..!

Resepi untuk esok..
tunggu kemunculannya ok..
Thin crust Pizza..
Kuang! Kuang! Kuang!

p/s : Rehan kasi tunjuk ajar skit!!

tu dia Ayam Bakar Madu dan Bermayonis



No comments: