SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

anniversary..

Selasa lepas 18 Ogos 2009 adalah hari ulang tahun perkahwinan aku yg ke 5. Sekejap je dah 5 tahun. Tiap kali ulang tahun kahwin ni.. aku n en hubby x penah sambut pun.. very kedekut kan laki aku tu.. jangan kan nak bagi aku hadiah ke bunga ke apa ke.. nak bagi kata2 yang romantis pun susah.. Aku nak gak sesekali dia buat suprise mcm Ima Kota tu.. tetiba hubby bawak gi candle light dinner.. naik bot lagi tuh.. adalah sangat romantik kan..? Bila la aku nak rasa saat2 romantis mcm itu kan.. Mimpi dalam mimpi pun takkan merasa kot!

Cincin kat bawah tu bukan pemberian en hubby kpd bini dia ataupun pemberian bini dia ke suami dia. Gambar tu adalah hiasan semata2 ok..


Aku nak tunjuk gambo wedding aku ni. Masa wedding ni aku rasa aku lah orang yang paling perasan cantik.. wakakaka.. layanzz..







No comments: