SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

kena TAG..

Tag to ?
Kak Aida_ex Kupang
Kak Linda_ sg Pelek
Kak Azrin _Sg Pelek
Kak Zalia_Tg Malim
Nunu_sg Air Tawar

Rules:Here’s a chance to see how well you really know your husband. Cut, paste and fill in the answers, then shoot, you know what to do. The real challenge is to send it to your husband to see how right you really are.

He’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
Bila dia dpn TV.. dia tetap tgk cite yg dia suka walaupun aku nak tgk cite lain.. umah aku ada 2 TV lorr..

You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?
Sumer dia makan sebab kami anak beranak memang suka makan salad.. especially bila aku tak sempat masak sayur.

What’s one food he doesn’t like?
Laki aku ni tak cerewet bab makan2 ni.. cuma dia kurang gemar makan sayur.. lebih2 lagi sayur pahit mcm sawi.

You go out to eat and have a drink. What does he order?
nescafe ais takpun Tongkat Ali.

Where did he go to high school?
Sek. Agama Men. Tinggi Tunku Ampuan Rahimah, Sg Manggis, Banting.. skolah agama tu beb.. pangai hantu..!! kuikuikui!!!

What size shoes does he wear?
Saiz 8 kottt.. mane nk ingat beli kasut setahun sekali je.. pastu bukan aku yg belikan pun.. dia gi cari sendiri!

What is his favorite type of sandwich?
Sandwich tuna n sardin

What would this person eat every day if he could?
Dah tentulah masakan isteri dia...hehe! biasanya ari2 aku beli jekkk sampai dia jemu jelak nak makan!

What would he never wear?
emm baju aku.. spender aku.. coli aku..! muah! muah! muah!

What is his favorite sports team?
entah.. kalau dia layan sport.. dia layan sorang2.. aku tak minat!

Who did he vote for?
kami orang pakat tak pegi undi.. hahaha!

Who is his best friend?
Saari ngan Non kot sebab kadang2 dia ajak gi umah meke2 ni bila dia tingin nak jumpa..

What is something you do that he wishes you wouldn’t do?
MENGARAH!

What is his heritage?
suka tido... betul ke jawapan ni.. ke tak faham soalan? Belasah laaa..

What is his favorite colour?
warna yg aku kurang berkenan selalu menjadi pilihan dia.

What is his habit?
Menukang apa yg patut..

What is he proud off?
dpt kerja tetap kat gomen..
(aku gk yg berstatus kontrak.. bila nk tetap ni.. huk3x..!)

Lastly, do you think he will read this?
tak pasti.. kadang dia baca gak bila free.. tapi rasanya ni dah lama dia tak bukak blog aku ni.. asyik bz je memanjang.. nyampah haku!

p/s : hemmm i really know my hubby.. Tapi cuba tanya laki aku pasal hakuu.. emmm haram dia tau!! iyaaaaa!!!! dezum! dezum! dezum!


No comments: