SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

Majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar

Assalamualaikum.

Alhamdulillah anak bujang aku dah tamatkan sesi Tadika 5 Tahun dia. So 13 Nov. 2010 tu ari ada la Majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar. Mula-mula aku malas gak nak pegi Majlis ni.. ye la.. aku jarang update perkembangan anak aku kat Tadika ni. Hahaha.. So bila ada majlis ni.. aku malu nak pegi.. takut-takutlah anak aku tak dapat apa apa anugerah.. huk huk huk! Lagipun anak aku ni banyak main.. kat umah pun manede belajar-belajar ni. Bila disuruh pun dalam 5-10 minit je dia tahan mengadap buku. Pastu dia ajak adik dia main.

Tapi alhamdulillah.. anak aku dapat jugak anugerah pelajar terbaik mata pelajaran Sirah & Akhlak dan Hafazan.


tak sempat nak amik gambar lagi.. anak aku dah koyak lapik hadiah dia.. So amik gambo kertas yang dah koyak je la.. huhuhu..

Tapi yang tak beshh nyer.. hadiah dia adalah permainan.. Tak patut betul la cikgu dia.. cut cost betul! Bagi la trofi ke alat tulis ke bag sekolah ke.. At least budak ni ingat la hadiah kenangan2 masa kat Tadika tu kan.. Dan mujur jugak dapat hadiah tu dua.. so takde lah anak dara aku ni dok berebutkan permainan abang dia. hehe.
 


No comments: