SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

jgn sesekali berani sbb aku dh haramkan..

apa kena mengena tajuk kat atas tu.. hentam saja la.. hehe..

aku tatau aku preknen dah masuk minggu ke berapa?? aku malas nak pegi klinik cepat2.. cuma aku harap.. biarlah masa cepat berlalu.. tak sanggup nak melalui 3 semester yg pertama ni.

Kali ni mabuk amat dahsat sekali.. langsung x bole hidu apa2 bau-bauan langsung.. so kat umah aku telah mengharamkan (hah ni baru kena mengena ngan tajuk di atas tu kan) sebarang masak-memasak, diharamkan membawa masuk durian, diharamkan memakai bedak dan segala wangi-wangian. Sampai aku mandi pun x bole pakai sabun.. bayangkanlah dah berapa tebal daki kat badan aku ni. Ada sape berani dekat ngan aku?? wakakakaka..

Bab makan jangan la cerita.. asal tgk makanan.. tekak dah rasa kembang.. perut dah mula mual.. nak nak makanan yg dibeli dari kedai.. langsung x bole diterima tekak!

Yang peliknya bila aku balik kampung umah Atok Dollah, apa2 je yg mak mertua aku masak bole plak tekak aku terima. Barulah perut aku ni rasa kenyang.. sikit2 nak makan. Haruskah aku balik kg setiap hari??? huhuhu tidakkkk.. klu dekat x kisah la kan.. Tapi bila balik umah sendiri.. laki aku belikan mcm2 makanan.. semer benda aku tgk dah kembang tekak! Last-last terjeluak!

Hanya benda alah ni yg setia menunggu dan sedia menganga.. uwekkkkk!!!!!!



2 comments:

Bisikan said...

apala... yang akak merepek2 ni... tu sajela... nak makan kat umah metua... heheh sonokla akak... tak yah masak... hehehe

Bagi sepit itu idung... baru tadak bau... hehehe

Papepon.. tahniah... tambah lagi satu...

I want to lose weight said...

Aku lak tang makan2 sumer ok..
Tapi tak leh tengok mangkuk tandas ni..

Asal tgk je muntah