SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

banjirrrr...

ni la keadaan rumah aku tatkala hujan turun dengan lebat selebatnya tanpa henti.

hahaha... kejadian berlaku 2 bln lps sebenarnya.. tp cenggini la selalunya bila hujan lebat x henti henti. kesian kan.. hehe. Mujur perabot umah aku tu semua dr kayu kayan je takde pun nama sofa empuk2 tu.. klu tak tiap-tiap tahun aku pi kedai perabot! ekeke.. mcm la byk duit sgt nak tukar perabot tiap-tiap tahun kan..

tengoklah anak2 aku tu.. pagi2 dah menangguk air. Mane tak nyer.. aku tersedar jam 6 pagi, aku tgk sekeliling tilam aku dah dikelilingi air.. dh mcm duduk kat pulau. patutle tido rasa sejuk semacam je.

tapi anak2 aku ni bkn reti apa.. dorang rasa syok je dpt main air. Aku plak yg rasa geli air dari longkang2 mane ntah.. eiii geli!

selalunya keje membasuh-membasuh rumah ni.. aku serahkan pada aku punyer penyelamat la.. sape lagi la klu tak laki aku yg ganteng tu kan..






No comments: