SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

tgk apa dua badik ni buat..

Assalamualaikum

Salam Jumaat semua..
Dekat dua bulan rasanya aku tak update blog kan.. Apa yang aku busykan pun aku tatau. Kalau time rajin tu hari-hari update.. Waduh2.. bila dah malas .. camni la gayanya.. berbulan2 terbiar!

Oleh kerana borang kaji selidik utk audit tu dah hantar.. 19 perkara tu pun dah semak.. so wajiblah hari ni utk aku bermalas-malas la kan.. nak goyang kaki kat meja pid ni.. main cafe, FV.. nak tgk Adamaya.. dan hapdet blog.. kuikuikui!

Alang2 update blog ni wajib la jugak aku upload gambo anak2 aku kan.. Anak2 aku ni pun cam aku gak la.. bila tgh rajin.. masing2 dok kat meja belajo tu konon2 belajo la kan.. bila tgh males.. haram nak buka buku.. main je la keje dia sampai kejung la anak tekak aku ni terjerit2 soh depa kemas balik mainan yg dorang punggah!

kalau tgk dua badik ni dok diam2 camni.. sejuk hati.. sejuk mata.. sejuk tekak.. sejuk segala2 la nak oi..

jom kita tgk apa depa buat kat meja tu..

Tu dia si adik tengah mengaler.. si abang lagaknyer macam tgh membaca.. Buku yang dipegang tu buku I wonder why.. tapi dia baca lagu mana ntah.. hantam aje la bang.. jgn kacau mama sudah!




Tapi.. macam biasalah sekejap je depa ni dok diam2.. Si adik dah menangis berebutkan tools box yang penuh dengan segala macam bende dari pensel, kaler, shaperner, sampah sarap pensil yg diasah.. mcam2 la.. ntah2 cicak mampus pun ada! tak kose aku nak telek!




No comments: