SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

huhuhu.. sedih tp sukerr akhirnya..

Slot Akasia Adamaya episod akhir..


Sape tengok?? Aku rasa mesti ramai yg mengikut cerita Adamaya ni kan.. Aku pun tak lepas nak tunggu cerita ni. Semalam pas balik kerja cepat2 aku masak sebab nak tengok Adamaya ni la.

Aku ingat penghabisan cerita ni sad ending tau.. tapi ropernye happy ending.. Tapi memang sedih la semalam aku tengok si Lisa Surihani tu.. Aku siap berjujuran air mata.. sedih yg amat2. Anak aku si Faris nampak pulak tu aku menangis.. malu wei.. Pehtu dia siap tanya kenapa mama menangis .. kenapa mama sedih.. kenapa itu.. kenapa ini.. Alahaiii nape la banyak sangat tanya ni.. mama tengah sedih ni.. janganlah hilangkan mood mama ni..

dan aku pun suka tengok si Mia Sara Nasuha tu.. Ya Allah comel gile.. Pandai pulak dia berlakon kan.. Tapi memang dia banyak berlakon dalam iklan. Korang perasan tak dia ada berlakon dalam iklan Sustagen.. iklan softlan.. iklan astro beyond.. Memang berbakat sungguh budak ni.. comel.. comel.. comelllll bangatttttt! Rasa mcm nak gigit-gigit pipi dia tuhhh!

Jom layan lirik lagu dia..

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

No comments: