SELAMAT DATANG KE MELLIFERA-ROSA

sejenak..

sejenak di pantai bagan lalang.. cehhhh....


dah 3 thn duduk kat sg pelek ni.. ntah berapa kali la aku jejakkan kaki ke pantai bagan lalang ni.. tapi aku pelik ramai jugak yg datang ke sini.. apa yg menarik pun aku tak tau.
nak kata pantai cantik.. bersih..
eiii.. tidak le aku..
air dia sangat kotor..
air laut dia pulak bukan putih jernih..
tapi kelabu.. ke itam.. camtu la lebih kurang warnanya..

tapi kat pantai ni byk kedai makan..
bole dikatakan semua kedai makan ni aku dh terai..
biasa la kan kaki tapau cam aku ni..
tapi tak sedap mane pun ..
sedap lagi aku masak!

tapi tak tau jugak la..
sebab ari2 aku makan beli je..
pagi beli..
tengahari beli..
petang beli..
malam beli..

tekak ni naik jemu jelak..
jelak makan kat kedai yg ni.. aku tukaq kedai yg tu..
jelak makan kat kedai yg tu.. aku tukaq kat kedai yg sana..
jelak makan kat kedai yg sana.. aku tukaq lagi kat kedai sinunnn..camtu la ari2 sampai la aku kena masuk wad dulu kot baru aku berenti membeli kat kedai2 itu..

so moralnye jgn la suka sangat makan di luar..
sebab kita tak tau brp kilo perasa dia bubuh..
semua tu boleh mendatangkan penyakit pada diri sendiri
ceh.. ceh.. ceh..
tu nasihat buat diri sendiri je gamaknyer

ok la sampai sini dulu
salam di petang Rabu..
semoga esok adalah hari yg paling ceria..
(mengharap duit ganjaran yg tak kunjung2 dlm akaun maybank aku tu.. uwaaa..)



No comments: